Podręcznik programowania i interfejsów Caliber Rmd610 to w pełni kompleksowe środowisko programistyczne przeznaczone do tworzenia i uruchamiania aplikacji opartych na procesorze Caliber Rmd610. Oferuje użytkownikom dostęp do wygodnych interfejsów i narzędzi programistycznych, które ułatwiają tworzenie aplikacji w najbardziej efektywny sposób dostępny. Podręcznik programowania i interfejsów Caliber Rmd610 zawiera kompleksowy zestaw dokumentacji i narzędzi, które ułatwiają programistom tworzenie i uruchamianie aplikacji. Zawiera również wszystkie konieczne informacje, aby pomóc programistom w rozwiązywaniu problemów technicznych i wyjaśnianiu skomplikowanych kwestii programowania.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik programowania i interfejsów Caliber Rmd610
Klikając przycisk „Akceptuję” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp. z o. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. o, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneolokalnie. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneolokalnie. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneolokalnie. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz w Polityce Plików Cookies. Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. o., w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie akceptuję” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
- Artykuł
- Czas czytania: 2 min
Implementacja interfejsu jawnego umożliwia również programistom zaimplementowanie dwóch interfejsów, które mają takie same nazwy elementów członkowskich i nadanie każdemu członkowi interfejsu oddzielnej implementacji. W tym przykładzie przedstawiono wymiary pola zarówno w jednostkach metryk, jak i w języku angielskim. Klasa Box implementuje dwa interfejsy IEnglishDimensions i IMetricDimensions, które reprezentują różne systemy pomiaru. Oba interfejsy mają identyczne nazwy składowych, Długość i Szerokość.
Przykład
// Declare the English units interface:interface IEnglishDimensions{float Length();float Width();}// Declare the metric units interface:interface IMetricDimensions// Declare the Box class that implements the two interfaces:// IEnglishDimensions and IMetricDimensions:class Box: IEnglishDimensions, IMetricDimensionsfloat lengthInches;float widthInches;public Box(float lengthInches, float widthInches)this. lengthInches = lengthInches;this. widthInches = widthInches;}// Explicitly implement the members of IEnglishDimensions:float IEnglishDimensions. Length() => lengthInches;float IEnglishDimensions. Width() => widthInches;// Explicitly implement the members of IMetricDimensions:float IMetricDimensions. Length() => lengthInches * 2. 54f;float IMetricDimensions. Width() => widthInches * 2. 54f;static void Main()// Declare a class instance box1:Box box1 = new Box(30. 0f, 20. 0f);// Declare an instance of the English units interface:IEnglishDimensions eDimensions = box1;// Declare an instance of the metric units interface:IMetricDimensions mDimensions = box1;// Print dimensions in English units:System. Console. WriteLine("Length(in): {0}", eDimensions. Length());System. WriteLine("Width (in): {0}", eDimensions. Width());// Print dimensions in metric units:System. WriteLine("Length(cm): {0}", mDimensions. WriteLine("Width (cm): {0}", mDimensions. Width());}}/* Output:Length(in): 30Width (in): 20Length(cm): 76. 2Width (cm): 50. 8*/
Niezawodne programowanie
Jeśli chcesz ustawić domyślne miary w jednostkach języka angielskiego, zaimplementuj metody Length i Width normalnie oraz jawnie zaimplementuj metody Length i Width z interfejsu IMetricDimensions:
// Normal implementation:public float Length() => lengthInches;public float Width() => widthInches;// Explicit implementation:
W takim przypadku możesz uzyskać dostęp do jednostek języka angielskiego z wystąpienia klasy i uzyskać dostęp do jednostek metryk z wystąpienia interfejsu:
public static void Test()System. WriteLine("Length(in): {0}", box1. WriteLine("Width (in): {0}", box1. Width());System. Width());}
Zobacz też
- Przewodnik programowania w języku C#
- Programowanie obiektowe
- Interfejsy
- Jawne implementowanie elementów interfejsu